زنجان؛

كشف زمين خواری 300 ميليون ريالی در زنجان  

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان از دستگيری فردی که بيش از هزارو 500 متر مربع از اراض ملی را به ارزش بيش از 300 ميليون ريال به صورت غير قانون تصرف کرده بودخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو  گفت: در پی ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضی ملی از اداره جهاد كشاورزی شهرستان خرمدره به پليس آگاهی، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اين پليس، پيگيری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  
معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با تحقيق و بررسی های انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زمينی به مساحت بيش از هزارو 500 متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش 300 ميليون ريال توسط فردي به صورت غير قانونی مورد تصرف قرارگرفته است.
  اين مقام مسئول با اعلام اينكه سند اين زمين ها از طرف اداره جهاد كشاورزي شهرستان خرمدره ارائه شده است خاطر نشان كرد: پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد .  
سرهنگ كردلو از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، زمین خواری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.